21 Ocak 2014 Salı

Rasyonel oğlum Can

Bu sabah, arabada:

Can: Anne, Alp'e "bana bak" diyorum bakmıyor.
Anne: Bakmak istemiyor demek ki Cancım.
Can: Ama anne "neden bakmıyorsun" diye soruyorum, "nedeni yok" diyor.
Anne: Olabilir bazen.
Can: Ama anne bir nedeni olması lazım. Nedeni olmadan bir şey yapılmaz ki.
Özgür: Cancım bazı şeylerin nedeni olmayabilir.
Can: Neden?
Özgür: Mesela birini ya da bir şeyi çok seversin, ama nedenini sorsalar bazen anlatamazsın. Onu sevmenin bir nedeni yoktur, ama yine de çok seversin, çok sevdiğini bilirsin.
Can: Ama yine de bir nedeni olması lazım.
Özgür: Mesela beni düşün. Anneni neden seviyorsun, bunu biliyor musun?
Can: Seni çok seviyorum, çünkü sen dünyanın en iyi annesisin.
Özgür: Aaa, Cancım gerçekten mi,  (burada mutluluktan dondurma gibi eriyen anne)

Hiç yorum yok: