9 Ocak 2009 Cuma

Neden Starbucks Acıbadem'te 'Ayın Müşterisi' seçildim?

Kırk yıl düşünsem, herhangi bir yerde 'ayın müşterisi' olacağım, panoya fotoğrafımın asılacağı gibi şeyler aklıma gelmezdi. Ama hayat işte, insanın başına ne geleceği belli olmuyor:-) Şartlar beni buna zorladı:-)
Sevgili dostlar, bilenler bilir: Bir süredir, yani yaklaşık 2-3 aydır, Can'ı Gönül Teyzesine emanet edip, sabahtan iki-üç saatliğine Starbucks'a geliyorum. Çünkü evde okuyamıyorum, çalışamıyorum. Çünkü aklım Can'da kalıyor. Ay güldü, ay ağladı, ay iyi mi, ay yemek yedi mi derken kendimi onun yanında buluyorum ve bu böyle sürüp gidiyor...
Bunun üzerine bilgisayarımı alıp Starbucks'a gideyim bari, dedim. Hazır kahve var, internet var, sabah saatlerinde kimseler yok (bu en iyi tarafı tabii ki). Zaten kahveye bayılırım, canıma minnet... İşte size bir müdavim, bir Starbucks dostu, ideal bir 'Ayın Müşterisi' ...
Cenk, kızkardeşim, annemler vs koptu tabii. Komik bir olay, ama gerçekten rahat ediyorum orada, sakin, huzurlu, çalışanlar da çok tatlı insanlar. Kanka olduk kendileriyle:-)
Bu da böyle bir anı oldu...

Hiç yorum yok: