20 Ocak 2011 Perşembe

Bir bilmecem var çocuklar... Haydi sor sor...

Can yine okula gidemiyor bu hafta: Nezle, göz nezlesi ve ateş birleşerek Voltran'ı oluşturdu. Neyse ki bugün nispeten daha iyice. Ateşi de Calpol'le düşürülebilen cinsten, İbufen'e gerek kalmıyor.

Alpişkomuz sevimli halleriyle evin içinde oradan buraya pıtır pıtır yürümekle ve sağı solu karıştırmakla meşgul. Can'ın nezlesi ona bulaşmadı-şimdilik! Havalar iyi gittiğinden 15 gündür falan her gün parka çıkabiliyor. Kaydırak tepelerinde kuduruyor...

Sevgili blog takipçisi anneler, sizlere bir uzman sorum var: Sütten nasıl kesilir. Alp neredeyse 14 aylık oldu, artık yavaş yavaş sütten kesmek istiyorum; zira UYKUM VAAAAAAAR!!!!

Geceleri hala çok uyanıyor miniğimiz. İlla emmek istiyor, babası da uyutabiliyor ama ancak bir ağlama krizinin ardından... Tabii ki tek derdimiz bu olsun, ama gerçekten Cenk de, ben de kesintisiz bir gece boyunca uyumak nasıl bir şeymiş, unuttuk. Gündüzleri gözlerimizin yanmamasını, 2 sayfa okuyunca esnememeyi, akşamları mesela 11:30'a kadar uyuyakalmamayı, bir filmi sonuna kadar izleyebilmeyi istiyoruz artık.

Evet, uzun sözün kısası, bebişlerinizi sütten nasıl kestiğinizi bana yazarsanız minnettar olacağım.

Bu kadar bu günlük...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Valla benim oğlum 19 aylıkken kendisi bıraktı. Kızım da 20 aylıkken ben konuşarak bıraktırdım. Tamamen bırakmak eziyet olmadı yani. Ama öncesinde, yaklaşık 1,5 yaşındayken ben gece emzirmesini bırakmıştım :) Nasıl mı? Uyandığında meme vermeyi reddederek. Uyanınca su öneriyordum veya babası uyutuyordu. Evet birkaç gün ağlıyor ama sonrasında alışıyor.

Ozgur Selvi Tasdan dedi ki...

Evet, biz de babanın uyutmasını deniyoruz ama nasıl ağlıyor anlatamam.

Adsız dedi ki...

özgürcüm aynen Arda da deli gibi ağlıyor:(