3 Ağustos 2010 Salı

Can 1 - Bez 0


Tatlı kuzum Can, son derece başarılı bir şekilde çiş-kaka olayını çözdü değerli blog okuyucuları... Ben de mutlu ve gururlu bir anne olarak hislerimi paylaşmak istedim. Artık ne gündüz, ne de gece bez takmıyoruz. Nadiren 'kaza' oluyor. Eh, o da olacak o kadar diyoruz.
Bu arada, bize portatif tuvaleti tavsiye eden sevgili arkadaşlarımız Jülide ve Derya'ya buradan teşekkürlerimi iletiyorum. Gerçekten süper bir icatmış. Temiz tuvalet arama derdi yok, aman çocuk altına kaçırmasın diye sokaklarda koşturma derdi yok. Atıyoruz çantaya, rahat rahat geziyoruz.

Bu arada, dün Can'ı okuluyla tanıştırmak ve ne zaman başlayacağını, neler gerektiğini vs öğrenmek için ikimiz okuluna gittik. Can deli oldu, mümkünse yarın falan başlamak istiyor. Bu heves sönmez inşallah diye umut ediyoruz. İki hafta sonra alışması babında gitmeye başlayacak. Böylece Eylül ayında adaptasyon süreci tamamlanmış olacak. Zaten usul böyleymiş. İlk defa yuvaya başlayacak çocuklar, Ağustos ortasınsa ısınma turlarına başlıyormuş. Can'a küçük bir sırt çantası alacağız. İnanamıyorum okul çağına geldiğine. Dün okulda neredeyse ağlayacaktım.

Hiç yorum yok: