20 Mayıs 2009 Çarşamba

Neler yaptık?


Bloğum bana küstü biliyorum, haklı. Ama bilgisayarı açmayı bırak, fotoğraf bile çekemedim ki! Olabilecek en hızlı ev satınalma sürecinden sonra, perde yaptırma, beyaz eşya montajı, taşınma, yerleşme vs derken 2 ay geçivermiş.

Sevgili oğlumuz Can büyümeye devam etti bu 2 ay boyunca tabii. Çat pat konuşma denemeleri, bebek hallerini terkedip iyiden iyiye oyun çocuğu olmalar, salıncağa ve oyuncak arabalara aniden bir düşkünlük, bisiklet sevdası şimdi aklıma geliverenler. İyice maymun oldu oğluş.

Bir öğrenip bir unuttuğumuz kelimeler şişe, karga, artist, babanne, su... Ona söylediğim ne varsa hepsini anladığından konuşma gereksinimi duymuyor henüz diye tahmin ediyorum. İletişimimiz bir şekilde harika !

Bu aralar bir lazımlık edinip kaka söyleme denemeleri yapacağım. Son birkaç gündür kakasını yapmadan önce bana belli ediyor çünkü. Bakalım. Ha, bir de saçını kestirmem lazım yine, gözlerinin içine giriyor.

Hiç yorum yok: