4 Temmuz 2011 Pazartesi

Alp'in Marifetleri

Alpişkomuz 1.5 yaşını geçti. Yaramaz bir oyun çocuğu olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Marifetleri de giderek artıyor haliyle.
Neler yapıyor artık evimizin miniği, sıralamaya çalışayım:

2 kelimelik cümleler kurabiliyor: Anne gel, baba geldi, eve geldik, aç anne...

Kendi kendine yemeğini yiyebiliyor. Yedirmeye çalışırsak 'kendim ! kendim!' diye bağırıyor.

Sabah uyandığında ilk sorduğu Can. Can uyuyorsa ki genellikle Alp önce uyanıyor, hemen yanına gitmeye çalışıyor, ben de onu engellemeye gayret ediyorum, ama her zaman başarılı olamıyorum.

'Karga karga gaak dedi' şarkısını benimle birlikte söylüyor, o kadar tatlı ki acilen kameraya çekmem lazım. Birkaç hafta sonra bu peltekliği, bu yarım yamalaklığı yakalayamayacağım çünkü.

1'den 10'a atlaya atlaya da olsa sayıyor.

Geçenlerde çişini tuvalete yaptı. Bu konuyla ilgilenmem lazım; bu yaz tuvalet olayını halledebiliriz. Kaka yapacağını uzunca süredir haber veriyor.

TV'yi açıp kapatabiliyor bu gayet normal bir şeymişçesine.

Telefonda sohbet en büyük zevklerinden biri.

Her sabah dokuzu biraz geçe kakasını yapıyor.

İşte Alp'imiz böyle büyüyor...

Hiç yorum yok: